نا پای دار

مغز ناغز

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۶ ب.ظ
مشق درد یکی از سخت ترین کارهای دنیاست ، دیدم بلاگ هایی که آدرسشون یا عنوانشون حرف دلِ، نمی دونم؛ حداقل تو شرایط فعلی که اصلن نمی تونم درکشون کنم ، به نظرم نوشتن حرف دل ناممکنِ، از اون ممتنع هایِ بالذاتِ!
الان من کلی حرف دل دارم که نمی تونم بزنم ، بنویسم یا حتی تو خودم هضمشون کنم ، اگه بزنمش که سیاه و کبود میشه دلم نمیاد و اگه بنویسمش آبروریزی میشه. همیشه ی خدا دل خوش بودم به هضم کردنش که اینم جدیدن به جهت رقیق شدن اسید مغزم جوابم کرده، " شبیه دکترایی که مث آب خوردن مریض رو جواب می کنن و انگار نه انگار که دلایلی هستن که بی دلیل از دلالت میفتن و دلایلی نیستن که بی دلیل دلیل می شین! " مع الادامه به عرضتون برسونم که این مغز ناغزِ!!! منم هی گریپاژ می کنهُ! حسابی رفته رو مخم! البته غیر از رقیق شدن اسید مغز، میشه دلایل دیگه ای هم آورد: مث بدی آب و هوا، به نتیجه نرسیدن مذاکرات بین ظریف و هشت تن! ، عبور هر روزه وضع اقتصادی کشور از رو کود! یا حتی دیدن بعضی ها!
به هر حال هر چند با له لهان فرسنگ ها فاصله دارم و بسیار خرسندم از وضع موجود به خاطر همه ی خوبی هایی که هست تا بدی ها خودشون رو نشون بدن و مشخص بشه که خوب هست و بد هم هست ، بسیار به هر حال تر سر حال میام وقتی از انباشت بدی های دور و برم می نویسم.
و حیرونم و نمی دونم تر هستم، که چرا این روزها نسبت به نوشتن از خوبی ها هیچ حس خاصی بهم دست نمیده.

  • علی رسولان

نظرات  (۵)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • همیشه میگم آدم بعضی از حرفارو حتی به خدا هم نمیتونه بگه!
    نه اینکه نتونه بگه خدا آگاهه منظورم اینه که نمیتونه مستقیم به زبون بیاره!!
    دکترا که به مریض نگاه میکنن درصورتی که مریض خودش اینور دنیاییه واسه کسی!! نباشید مثل اونا!
    دلیل هر دلیلی هم دلیل بر دلیل بودنش نیست!
    گاهی ممکنه فقط یه دلیل باشه اون هم از نوع گفتن محضِ گفتن!
    فقط اینکه بگن دلیلِ که عریضه خالی نباشه!

    خب از بدی ها بنویس!
    نه هر بدیی! اما یسری از بدی ها که نوشتن ازش باعث میشه خوبی ها نمود پیدا کنن!


    پاسخ:
    نیاز به توضیح بیشتر مخصوصن از بعد دکترا! دارم
    بله
    نوشتن خوبه
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • حس بلاتکلیفی + خودسانسوری ...
    گفتن بدی ها !!برای گفتن خوبی ها حس بدیهی بودن ی وقتایی به آدم دست میده.
    پاسخ:
    خودسانسوری که نه ولی
    بله
  • فانوس جزیره
  • بردبار باش ...
    دعوتید


    سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر به حق ابوتراب
    پاسخ:
    سلام و رحمه الله
    شاید وقتی دیگر
    :))

    اوصیکم بترک الخیالات و الچسب الزندگی

    روایته سندشم پیش خودمه:) 




    پاسخ:
    واقعن دوست دارم آروم زندگی کنم
    دوست دارم زندگی بهم بچسبِ
    مشکل شماست که نوشتن از خوبی هاتون هیچ حس خاصی پیدا نمیکنین...


    که به مغز ناغز تون فشار بیارین که عیب کار را متوجه شین!
    پاسخ:
    خوبی های خودم؟
    من مگه خوبی هم دارم
    منظورم خوبی های دور و بر بود
    منم خودم گفتم که مشکل از خودمه ، خودشتون میاد بزنید تو برجک آدم

    به مغز سالم فشار بیاری می ترکه این که مغز ناغز!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی