نا پای دار

آقای تنهایم!

دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۷ ب.ظ

اول باید چراغ قدیمی ها را روشن کرد تا به آن ها جفا نشود خدای نکرده! قدیمی ها می گفتند: یه سوزن به خودت بزن یه جوال دوز به دیگری! سوزنی که من به خودم میزنم اینه که انصافن در طول دوران دانشجوییم اونطور که باید و شاید از محضر بیانات رهبرم رو سپید بیرون نیومدم! از اون بدتر اینه که عزیز دلم ازم خواست در باب فرهنگ کاری کنم منتهی نه خودم یه قدم رفتم جلو! نه فعالیت خاصی تو این زمینه شروع کردم ! این از اوضاع منِ داغون که حرارت و طعم عشق آقا رو از بچگی حمل کرده! پس مصداق هایی که من گذاشتم رو زمین میشه این: جنبش نرم افزاری، جهادفرهنگی!

بعد از این سوزن برم سراغ جوال دوز! مسئول محترم! ذی ربط! مدیر! وزیر! رئیس! فرمانده! وکیل! شماها چی کار کردین که این مرقومه به دستتون رسیده! اونم از طرف آقایی که مهربونیش فراگیر! اصلن مهربونیش همیشه ، همه جا بیشتر بوده از لحن غضبناکش! واقعن الان روتون میشه سرتون رو بلند کنید؟ من اگه جای شماها بودم ها همایش رو تعطیل می کردم می رفتم سرم رو می کوبیدم به دیوار! یا سعی می کردم از خجالت آب شم!!

خیلی برام عجیب بود وقتی این رو خوندم؛ مرقومه رهبر انقلاب برای "همایش ملی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد": نفس اهتمام آقایان به امر مبارزه با فساد را تحسین می کنم اما این سیمنار بناست چه معجزه ای کند؟ مگر وضعیت برای مسئولان سه قوه روشن نیست ؟ چرا اقدام اساسی در امر مبارزه با فساد انجام نمی گیرد؟

+لانچر Homee launcher cuter kawaii 

" اختصاصی نا پای دار هدیه به او "  

  • علی رسولان

میرزا کوچک خان تولید 1363

نظرات  (۱۱)

  • منور الفکر
  • طیب الله انفاسکم
    جزاکم الله خیرا
    حق محض بود بخدا

    برای شما عجیب بود؟
    این برای اولین بار در تاریخ رهبری آقاست که اینطوری به یه برنامه در قالب همایش در سطح کلان اعتراض میکنند
    یعنی بس که سیاست گذاری و باید نباید و تذکر و تلنگر و توبیخ برای این ها فرستادن و اونام مثل...نشستن جلوش فقط سرتکون دادن یا زل زدن توی چشماش و تو هپروتشون سیر کردن
    دیگه داره کارد به استخون میرسه
    این جمله و این حرف و این عتاب برای این آقایون حکم عزراییل باید داشته باشه که متاسفانه بیشتر شبیه نوازش پری قصه ها شده!!!

    بخدا اگه یه جو آدمیت وشخصیت داشته باشن باید سمینارشونو حداقل لغو کنن که ازین قوم پوست کلفت سنگ پا بدجور بعیده-


    پاسخ:
    عجیب بود ناظر به مهربونی های مستدام حضرت آقاست دیگه
    موافقت + شدید
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • آقای تنهایم!

    این جهانگیری ها میخوان جهان گیرشوند! زمین گیر میشن!
    چ میدونم


    پاسخ:
    هان؟
    جهانگیر کیه دیگه ؟
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • بیخیال میشویم 
    میان در اینجا رو میبنده انوقت بیا و درستش کن
    :)
    اینا قوم پوست کلفت سنگ پا رو هستن
    پاسخ:
    کسی جرأتش رو نداره
    شما هر چی دلت می خواد مطابق با ادب بنویس
    نگران سایر مسائل نباش
    أ لیس الله بکافٍ عبدَهُ
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اونکه صد البته 
    منتهی عطاش و به لقاش بخشیدم!

    حسش نمیاد درمورد این خرده ای ها چیزی بنویسم!
    پاسخ:
    هان Oo
    خرده هستن ولی روحشون خبیثِ شدید در خباثت عظیم هستن
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • غفلت در چه حد ؟!

    یک جمعی بود خصوصی. یک سخنران کشوری در باب مسائل زن و خانواده صحبت می کردند. میان عرایض شان از صحبت های آقا زیاد استفاده میکردند. امّا ابتدای امر منبع صحبت هایشان را ذکر نکردند.
    میانه حرف هاشان گفتند: «روزی در یک جمعی خصوصی از بزرگان و مدعیان و وزیر وزرا و ... بودم شروع کردم به سخنرانی. لابه لای صحبت هایم هیچ اشاره ای به منبع حرف نکردم. همه داد و بیداد که خانم فلانی این صحبت ها چی هست شما می کنید و خلاصه که عصبانیت شون بالا گرفت. بهشون گفتم. شماها مثلاً مسئولین محترم هستید. چه طور صحبت های ولی امرتون رو نمی شناسید. منبع تمامی حرف هام صحبت های آقاست. وقتی این رو گفتم همه ساکت بُهت زده نشستند.»  

    پاسخ:
    خب
    این برای هر کسی ممکنه پیش بیاد!
    برای خودم منم پیش اومده! اینجا ایرادش کمتر از اونجایی که بدونیم و انجام ندیم
  • منورالفکر
  • پلک گرامی!
    یعنی کاش میشد با تریلی 18 چرخ رفت سراغ بعضی ها-
    توی همه مسائل و بخش ها ونهادها وضع همینه
    فقط اونا که اسم ارزشی رو یدک میکشن.یه فرق دارن.اکثرا جملات آقا رو ورد زبونشون کردن.فقط زبونشون.نه برنامه و بودجه وعمل و شب و روزشون.فقط زبونشون

    پاسخ:
    یدک کشی! سوزن ها بالا!
  • محدثه انصاری
  • واقعا چرا همه خوابند؟؟؟؟
    پاسخ:
    گناه
    سلام
    میشه نظری نداشت؟!!!!
    پاسخ:
    بله
    گاهی سکوت بهترین پاسخ و حرف
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • همایش ملی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد

    آی آی آی....

    چون دوست دشمنست شکایت کجا بریم!؟
    پاسخ:
    بسیار شعر زیبایی نوشتید
    بسیار
    اگه غیر از این بود که یه جور دیگه می نوشتم می نوشتیم
    تندتر ، تلخ تر ، گزنده تر ...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خب اون درست امّا 

    بین نخبگانی که نمی دونند و 
    مسئولینی که کارشون اینه و وجه رایج مملکت از بابت برنامه ریزی برپایه فرمایشات آقا میره توی جیب مبارک شون تفاوت هست. نیست ؟؟!
    پاسخ:
    چرا خیلی هم تفاوت هست
    بسیار نقطه و نکته ی ظریفی بود ! بسیار ظریف

     کاروان می آید از شهر دمشق

         برسرِ خاکِ شهِ سلطان عشق

     کاروان با خود رباب آورده است

      بهر اصغر شیر وآب آورده است

     کاروان آمد ولی اکبرنداشت

       ام لیلا شبه پیغمبر نداشت

     کاروان آمد ولی شاهی نبود

       بربنی هاشم دگر ماهی نبود ...

    پاسخ:
    زیبا و گریه دار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی