نا پای دار

فردا ساعت سه

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶ ب.ظ

+وقتی جوون تر بودم :)

یه بار یکی از شاگردا پرسید: آقا شما این آهنگ " می دونید دیگه کدوم رو می گم " رو گوش دادید؟ گفتم نه گوش ندادم! آخه پادزهرش رو ندارم! اگه گوش بدم اونوقت هر وقت اسم موضوع آهنگ بیاد خود به خود ذهنم میاد سمت این آهنگ ! پادزهرشم هنوز نیافتم !

حالا این کاریکاتورها رو هم ندیدم! نه اینکه نبوده که ببینم ! خوشم نمیاد ببینم ! توانایی هضم کردنش رو ندارم ! به نظرمم تو این جور موارد لازمم نیست حتمن ببینیُ قضاوت کنی ! ندیده هم میشه فهمید اوضاع از چه قرار! به هر حال هر جوری حساب کنیم با دیدن اون فیلمُ،  این تصاویرُ ، این یکی آهنگ ، و بعدتر و بعدترش ها که ان شاء الله نباشه " اما آدم به درد نخورِ بی فرهنگ هست به هر حال " خود به خود تصویر سازی ذهنی و مخدوش شدن روح آدمی رو به دنبال داره ! من میگم اونایی که پادزهر ندارن بی خودی تجسس نکنن ! نظر من هستش به هر حال، تصمیم با شماست!

تاریخ بی فرهنگ اروپا: اینجور کاراشون ها ریشه در بی ادبی آن ها از گذشته ای نه چندان دور دارد! مجسمه حبقوق نبی: دوناتلو " دیگه من به اون چیزی که معروف هست رو نمی نویسم ، همچین آدم هایی هستن ! اونم به اسم هنر ؟ "

  • علی رسولان

نظرات  (۹)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • نچ ساعت سه که نیستیم!!
    نمیشه تغییر داد!!!
    پاسخ:
    Oo
    اون  رو که دیگه من برنامه ریزی نکردم
    گفتن ساعت سه رو به روی سفارت فرانسه !
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • بله خب متوجه شدم شما ابلاغ کردید
    منتهی خوشبحال اونایی که میتونن برن!

    اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل الفرجهم!
    پاسخ:
    من ابلاغم نکردم
    فقط اطلاع رسانی هستش همین !
    نیست اطلاع رسانی خیلی قوی هست تو این جور موارد Oo
    عجب داره واقعن کاراشون بعضی ها!
  • ** معتکف**
  • مستندات نشان از توطئه و ضایع گشتن سران فرانسه دارد

    ان شاالله مردم در سراسر کشور در این تجمع ها شرکت کنند
    پاسخ:
    ان شاء الله !
    اونطرفا هم خبری هست؟
  • ** معتکف**
  • فعلا اعلام نکردن نه و واقعا جای تعجب داره
    پاسخ:
    :)
    فک نکنم بتونن این چیزا رو تو tv بگن ! آخه حرومِ oO به مصلحت نیست :)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اصلن به این فکر نکرده بودم که برم ببینم
    اصلن به ذهنم دیدنش خطور نکرده بود!
    الان ذهنم یجورایی یجوریه یعنی واقعن آدم بیکار هست که بره بگرده بیابه؟
    اصن حتی اگه الکی هم بوده باشه همین که اسم حضرت رسول میاد باید رگ غیرتت بگیره! چه برسه بری ببینی راسته یا دروغ
    الان هم همینه!
    اصلن اگه پادزهر هم داشته باشی نباید بری سمتش!
    چون اگه ببینی و به یه لوگو یا یه پست یا ... دیگه نباید رضایت بدی
    یقینن وقتی دیدی اینا کفاف حمایتتو نمیده!

    پاسخ:
    خب بالاخره اینور و اونور هست دیگه !
    بعضی ها هم یه فکر عقب نموندن هستن ، فکر می کنن حالا نبینن از دنیای فرهنگی و انجام عمل متقابل عقب هستن! بعضی ها هم که مجبورن ببینن !
    شاید یه جور سلیقه هم باشه ، به هر جال پلید پلید است و اثرش را می گذارد !
    متاسفم که نمیتونم حضور پیدا کنم


    و یه سوال
    شما استاد دانشگاه بودید در جوونی هاتون؟!
    پاسخ:
    نه معلم مدرسه
  • کمی بودن ...
  • امام علی (ع):

    اگرزیادبه دیدارکسی بروی،خوشرویی اوکم می شود

    میزان الحکمه.ج4.ص299
    پاسخ:
    بین الاحباب تسقط الآداب
    این هست
    ولی در عوض چیزای دیگه گیرمون میاد
  • محدثه انصاری
  • ممنون از اطلاع دادن . الان که دیر دیدم وگرنه به اقوامی که تو تهرانن میگفتم بیان.
    پاسخ:
    حیف شد 
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خوبه اونجا خبری هست
    این طرفا که فعلن ...
    پاسخ:
    چی بگم ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی