نا پای دار

هم زن!

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۱۹ ب.ظ

حالا اگه نازی خوشگل بود!

می شد کمی با مهران هم دردی کرد !

اما با این انتخاب کارگردان هرگز ...

رفتار نازی هم شدیدن حال به هم زن بود !

به قول مادر مهران: " مثلن تحصیل کرده است "

  • علی رسولان

سریال هم چیز آنجاست

نظرات  (۷)

  • پلڪــــ شیشـہ اے

  • این پسر کلن پوک عقله ...
    شمام چه حرص خوردید!
    پاسخ:
    پسرِ مشکل داره !
    دخترِ چشِ هان ؟
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • هه
    واقعن خیلی دختره حرکتش زننده بود!!

    دقیقن یایای منم هیمنو گفت!
    :)
    گفت چه کسی رو هم گذاشتن نقش نازی!!
    پاسخ:
    نازی رو دادن غیر نازی بازی کنِ Oo
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • یعنی چ ی چشِ ؟!
    از چه نظر می فرمایید ؟!
    من این قسمت و ندیدم که ببینم چشه یا گوشه ...
    شیرین می زد ؟!
    یا منظورتون اینکه دختر خوبی بود؟! (که از متن تون این برداشت نمیشه)
    پاسخ:
    میگم دخترِ چشه ؟
    همون دیگه باید می دیدین!
    از شیرینی گذشته بود! یه جور رفتار می کرد در حد داغون !
    خوب :)
    نه بابا ! داغون بود اصن به مرحله زن شدن نرسیده بود چ برسه به مادر شدن ! واقعن رفتار مث بچه ها!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • شما می فرمایید داغون بوده پس خیلی داغون بوده لابد ..
    سوژه خنده ظاهراً از دست دادیم

    ولی در کل به نظر فیلم خوبی میاد ... با کم و کاستی هاش البته
    پاسخ:
    خنده که چ عرض کنم ! فقط حرص می خوردم که این حرکت یعنی چی ؟
    حالا می مرد یه چایی میاورد ؟ " مامان مهران این رو گفتا! "
    من حق دادم !

    من که همیشه نگاه نمی کنم ! آخر هفته ها خلاصه اش رو میذاره ! من اون رو بیشتر می بینم ، ولی سریالش رو دوس دارم خوب
  • سما بانو
  • سلام
    منم 5-6 روزی هست ندیدمش، فیلم بدی نیست در کل
    ب نظر من هم اصلا خوشکل نیست اما مگه تنها ظاهر مهمِ، یعنی اگه یه دختر زیبا بود ارزش دوست داشتن و پاش وایسادن رو داره و گرنه، نه؟؟؟؟؟؟

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    اوهوم
    نه ! منظور من این نیست ها اصن! من که منظورم اینه بالاخره نقش نازی رو باید یکی بازی کنه که واقعن نازی باشه !
    هر چند این نکته ی شما هم قابل قبولِ
    به قول شاعر :
    اگر در دیده ی مجنون نشینی
    به غیر از خوبی لیلی نبینی
  • منور الفکر
  • الان درباره کدوم سریال بحث میکنید؟!!
    پاسخ:
    اسم تو کلمات کلیدی هست 
  • آویزون ...
  • فیلم دیدن از عواقب بیکاری هست. اگه میخواستید مث من یکی بزنید تو سر جزوه 10 تا تو سر خودتون دیگه هوس فیلم دیدن و بحث در موردش نمیکردید!
    پاسخ:
    نه !
    چرا بیکاری ؟ بالاخره فیلم خوب دیدن هم بد نیست ! منتهی اینجور سریال ها رو من عمیق نمیشم ! چن تا کار رو هم زمان انجام میدم در عین حال یه چشمم به تلویزیون هستش
    شب امتحانا که مسخره ترین فیلم ها جذاب میشن :) منتهی اصن حس دیدنش نیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی