نا پای دار

کامنت two کامنت

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳ ق.ظ
عطش شما برای خواندن ، ترس از نوشتن را دو چندان می کند، این شب ها درگیر حال و هوای تنها مثبت " + " آنزیم عشق هستم ، و فقط تذکرهای بی قرار شماست که می تواند comment تو comment  را بسازد!

تنها اقبال من برای قانع کردن چشمان منتظر آرام ناآرام اشاره به + است برای فرار از گفتن شرح ما وقع این شب ها! البته فارغ از دغدغه های این شب هایی ام: وصف حال من و نت این بیت زیبا هم هست:

مرنجان دلم را که این مرغ وحشی
ز بامی که برخاست مشکل نشیند

در آخر اگر تشکر نکنم و احساس خوشآیندم را نسبت به تذکر های شما برای نوشتن ابراز نکنم ، احساسی به قدرت هزار اسب بخار در مقابلم صف آرایی می کند که بسیار دوستش ندارم ، پس می گویم: ممنون که دوست دارید بنویسم ، این مختصر شعر زیبا و دوست داشتنی ام که بسیار برایم گران است و عزیز هم تقدیم به شما و همه ی آنهایی که هستند و نیستند!

شدم آخرش اِند نافرمیّات
یه آدم ، که سرتاسرش نقص و عیب

خمار اتّم ، مرد کتم عدم
ته ماجراهای پر نقض و غیب
 
  • علی رسولان

نظرات  (۱۳)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • نوشته ها و "+" ها تون افزون ...
    شعر پایانی هم (+) داشت ولی خوانشش قدری سخت بود.

    خوب می شد اگه مرغ پریده از روی نت دیگه نشینه ( برای خودمون و میگم البته)
    پاسخ:
    تو روایت به شما میگن " خودخواه " ( ناظر به داخل پرانتز )

    همون لحنش رو باید پیدا کنید تا ورد زبون بشه
    گمنام علنی کردن دوست داشتنی ها هم عالمی دارد
  • ارکیده صورتی
  • آخیش خسته شده بودم انقدر سر زدم اینجا آنزیم عشق دیدم!!:)

    شعر آخر خیلی سخته خوندنش... من نتونستم اعرابشو پیدا کنم! :(
    قلمتون مستدام
    پاسخ:
    خب یه بار به این خستگی اشاره می کردید
    بدونم منتظرید برای بعدیش

    حس شعری بگیرید بعد بخونید شاید درست بشه ، همون مدلی که بعضی شاعرها می خونن خیلی هم یه جوری هستش :)
    شعر باحال و سختی بود 
    متظر نوشته ی زیبای بعدیتون هم هستیم :)
    پاسخ:
    اشکان خان یه دونه باشی
    از این خان شما من می ترسم :)
    با حالی هم از خودتونه
  • منورالفکر
  • بعله!
    عالمش م بسیار زیباست
    منتها اگه از گمنامی دربیاد و بشه غماز بسیار زیباتر خواهد بود.این وروجک کنجکاو ماهم توی آدرسی که دادید سردرگم نمیشه...
    یقینا میدونید که اصلا نتونستید قانعمون کنید و فرار موفقی داشته باشید دیگه، نه؟
    گفتم که بدونید...
    بعد اونوقت خود+ آنتن میده؟یا...
    عجب...
    ای بابا...
    هههههههههههههههه خداااااااااااااااااا

    پاسخ:
    خط سوم نامفهوم
    فرار که نه ولی ...
    آنتن ? oO مطمئنم اصلن متوجه نشدید چی شده !
    هان
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • تا باشه از این خود خواهی ها، کل مجاز آباد یه نفسی از شرِّمون می کشه.
    دوست داشتنی های گمنام و آشکارتون بر مدار خدا افزون
    پاسخ:
    منم منظورم همین بود !
    آدم وقتی یه دعای خوب می کنه باید در حق همه باشه
    نه اینکه خودخواهانه فقط برای خودش بخواد !!!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خب اون که دعای خوبی نبود، که بخوام همگانی اش کنم.
    پاسخ:
    به آدمی که در حق خودش دعای بد می کنه چی میگن ؟ اصلن این اجازه رو داره ؟

    پرسش و پاسخ خوبی بود ، از اینکه با صداقت جواب دادید ممنون !!! فکر کنم الان متوجه اشتباهتون شدید نه ؟
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • به قول خودتون سکوت ..


    (بعضی وقتا من یه بحثی می کنم شما یه جوابی می دیدید آدم حس بچه دبستانی بودن بهش دست می ده.)
    پاسخ:
    الان من دارم از شدت خنده می میرم
    خدا خیرتون بده
    باورتون نمیشه شاید دو ماهی می شد اینجوری نخندیده بودم
    خب ! من چی کار کنم
    شما یه دعایی کردید که بچه دبستانی هم می دونه نباید بکنه
    در ضمن این حس بچه دبستانی بودن خیلی هم خوبه
    البته اگه نگاهتون بهش منفی هستش وگرنه که هیچی نیاز به تذکر نداشت
    من اینقد این حس بهم دست میده که خدا می دونه
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خب اون دعا برای هر کسی می تونست خوب یا بد باشه.
    (ممکنه برای یک نفر موجب فلاح و رستگاری باشه مثلاً برای یک نفر نه ...)

    مسلماً نگاه منفی هست.
    + دقیقاً کجاش خوبه؟! چی اش خوبه؟!
    (برای اینکه جواب بگیرم این سوالا رو نپرسیدم، برای انتقال حس برداشت شده بود.)
    پاسخ:
    و اینجاست که حرف زدن سخت می شود ...
    من
    بهت
    کیبورد
    همراه این صدای پخش شده در فضا
  • منورالفکر
  • خوب
    من همین جا علام میکنم که متوجه نشدم اصلا!
    و
    البته بقول فامیل دور
    دیگه حرفی هم ندارم
    + به این عبارت پلک
    "دوست داشتنی های گمنام و آشکارتون بر مدار خدا افزون"
    ---
    اون خط سوم هم تعریض به عبارت درون متنی خودتون بود
    و
    بابت امکان دانلود صوت درفضا هم بسیار سپاسگذارم
    پاسخ:
    مجال توضیح دادنم نیست وگرنه امر اونجور قائمکی ای نیست بیشتر شخصی هستش نگفتنش
    اوهوم
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • تصویر سازی خوبی بود ...
    پاسخ:
    الحمدلله
    عاقبتش خیر شد
    سلام
    خوبست وخیر!
    نوشته هاتون مستداااااام:)
    پاسخ:
    سلام
    آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآم
    3پاس
    سلام
    آآآآآآم ینی چی؟!

    پاسخ:
    ادامه ی مستد آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآم 
    این خان رو همینطوری انتخاب کردم :))))
    ما کوچیک شماییم :)
    پاسخ:
    سلامت باشی
    خوبه، بدم نیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی