نا پای دار

سوال ؟

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱ ب.ظ

چطوری میشه عکس های همسایه بیاد روی گوشی اندروید شما ؟

الان این اتفاق افتاده ها!

+الان من کاملن شوکه شدم

واقعن چرا ؟

  • علی رسولان

نظرات  (۲۳)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • واتس آپ یا مشابه اش 
    این کارا رو می کنه
    پاسخ:
    یعنی واتس آپ بدون اینکه شما بخواین تمام عکس های گوشیتون رو منتقل می کنه به گوشی همسایه ؟
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • البته به شرطی که شماره فرد رو داشته باشید و ادش کرده باشید 

    عکسای فرد اگر توی اکانت خودش ضمیمه شده باشه با دیگران به اشتراک گذاشته می شه. (البته ی چیزی توی همین حدود دقیقش رو اهل فن بگن)
    پاسخ:
    نه
    اصلن روی  موبایل هیچ برنامه ای نصب نیست ! از این اشتراکی ها
    اون که بله !
    من دارم درباره تمام عکس ها صحبت می کنم Oo
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • نمیدونم. :|

    دوره آخرالزمون شده (0_o)
    پاسخ:
    چرا این رو گفتین الان!
    چه ربطی به آخر الزمون داره ! شاید خودش نمی دونه !
    به نظرم من که این طوره!
    الان روحشم خراب نداره !
    حالا چه بلایی سر گوشیش آورده نمی دونم
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • نه نه نگرفتید منظورم رو 
    پاسخ:
    پ چی ؟
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • منظورم این بود که شاید بنده خدا خودشم ندونه 
    ولی این تکنولوژی وحشی شده 
    پاسخ:
    اوهوم
  • چهل و چهار
  • گوشیتون به اینترنت وصل بوده؟
    پاسخ:
    بله!
  • چهل و چهار
  • یحتمل ایشون داشتن از طریق اینترنت عکساشونو برای کسی میفرستادن اخلال ایجاد شده برای آی پی شما اومده
    تعدادشون خیلی زیاده؟
    پاسخ:
    بهله!
    این چه اخلالیِ آخه !
  • چهل و چهار
  • با گوشی هم میفرستادن حتمن.
    پاسخ:
    از طریق اینترنت !
    همه ی عکس های گوشیش رو !
  • چهل و چهار
  • نمیدونم دیگ.
    داشتن یک عملی انجام میدادن با گوشیشون در محدوده ی گالری این اتفاق افتاده.
    من میدونمOo
    پاسخ:
    به هر حال خوبه بفهمیم دلیلش چی بوده!
    جهت حفاظت از عکس های گوشی خودمون !!!
  • منورالفکر
  • امیدوارم بانو نبوده باشند که بمیرم براش

    شمام اولین کار اینه که خونسردیتون رو حفظ کنید
    اونارو هم که دیگه یقینا تا الان پاک کردید

    بعد هم عکس خیلی شخصی با گوشیتون نندازید
    یا اگر ناچارشدید سریع به یک حافظه جانبی منتقل کنید و از گوشی پاک

    فکرکنم وقتی اینطور سرکشانه ویروس ها همه کاری میکنند تنها راه محافظت شخصی همین باشه
    پاسخ:
    برا چی پاک کنم ؟
    خونسرد :0 میشه ؟
    نمیشه کار خیلی سختی هستش ! " حالا این وسط شخصی و خیلی شخصی خودش یه مفهوم خیلی شخصی هستش " یکی تا یه حدی می دونه شخصیی و یکی تا یه حد دیگه ! عجیب
    یعنی کار ویروس هستش ؟
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • من ک بدم نمیاد همچین اتفاقی بیافته البته ن واسه خودما هههههه عکسای یکی دیگه بیافته روگوشیم.باحال میشه! الان باید تز مهندسی بدم! حتما شما هکش کردی همین. من دیگه حرفی ندارم :-)
    پاسخ:
    بعد منور میگه پاک کنید! ببینید چقد خوشحال شدن ؟ Oo
    هک کرده بودم خیالم راحت بود؛ منتهی گرفتاری اونجاست معلوم نی چطوری اومده !
    من دارم ؟
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن

    شهدا را یاد کنید با ذکر صلوات

    قرار اینترنتی وبلاگ نویسان جهت
    دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی
    جهت حضور و ثبت نام مراجعه کنید به وبلاگ فانوس جزیره

    لطفا رسانه باشید

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    التماس دعا فراوان
    سلام و رحمه الله
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن
    چیز تعجبی نیست این کار و خصوصا برداشت از گوشی ها
    چیز عادی است
    پاسخ:
    سلام
    برداشت آره ! بعد برداشت یعنی رمزی ، قبول کردمی ، چیزی نداره ؟
    عادی است ؟ واق عن ؟
  • منورالفکر
  • می بینید که همه دوستان ماشالا چقدر خونسردانه مواجه شدن با این اتفاق(لبخند)
    شماهم همینطوری باشین دیگه...من حظ بردم از مدیریت بحران بچه ها-

    واقعا! برای چی پاک کنید!

    خب من فقط بنظرم میتونه کارویروس ها باشه
    وقتی هیچ کدوم از طرفین عمدی درش نداشتن
    پاسخ:
    واقعن! اصن دهکده جهانی که میگن یعنی همین!
    من برای او ، او برای من!!! Oo
    الان فهمیدیم گوشیتون اندرویدِ!!!
    منت بر سر همسایه ارجمندتون میذارید اگه عکساشون حذف کنید
    چه با تومانینه هم همه عکسا رو نگاه کردید که میگید همه عکساشون ارسال شده!
    و نیز ارسال از طریق نت رو نمیدونم ولی ارسال از طریق بلوتوث رو میدونم که اگه شما هم نخواید ایشون میتونن ارسال کنن!
    پاسخ:
    مگه بلانسب خل تشریف دارن که همه ی عکساش رو بریزه روی گوشی من!
    اون پاک نکردن که شوخی بود!
    از اونجایی گفتم همه ، چون عکس طبیعت و در و دیوار و عکس های بی ربط هم بود توش !!!
    بعد احیانن شما فکر کردین طرف دختر هستش ؟
    حالا چرا میزنی؟
    چه محکمم میکوبید تو دهن آدم!
    یعنی ما حرف نزنیم دیگه؟
    کامنت نذاریم راحتتریم!
    حالا کی گفت دخترِ؟
    تو کامنت من همچین چیزی دیدید؟؟

    پاسخ:
    من الان زدم :)
    نه نگفتین!
    راستی از پایین؟ الان گوشی اندورید مگه چیه! همه دارن دیگه!!!
    ما فقیر فقرا جاوا داریم!!!!
    :/
    پاسخ:
    اینجور موقع ها
    به رفقا می گیم روز تولدت کی هست ؟ :)
    مث اون موقعی که طرف مثلن موهاش خیلی پریشون! میگیم جشن تولدت کی هست یه شونه برات بخریم :)
    در ضمن اگه جاوا بشنوه ناراحت میشه ها!
    سلام مجدد
    چه خوب:)
    چه دوس دارم:)
    پاسخ:
    سلام مجددتر
    واقعن!
    دوست دارید عکس های خودتون بدون اینکه بدونید بره رو موبایل یکی دیگه!
    بره!
    وچه خوب وچه عجب که شمااول سلام کردین:)
    پاسخ:
    بره یا نره! ؟
    و جواب سوال من ؟
    بره
    پاسخ:
    خب می خواستم بنویسم آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
    الان کم آوردم!!! Oo
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  •  چه نظرات عجیبی (-_-)

    خدا عاقبت مون رو با این تکنولوژی و دهکده و ... زبان نفهم بخیر کنه 
    پاسخ:
    چی بگم ؟

    به خیر باد
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • شاید
    البته با این روال کامنتها شاید
    پاسخ:
    شاید البته
  • محدثه انصاری
  • دعوتید به یکم انرژی +
    پاسخ:
    خوندمش خیلی عالی بود 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی