نا پای دار

نه مثل همیشه ی زندگی ام!

سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۴۶ ب.ظ

دوست داشتم آنجا باشم ، اما نه مثل همیشه ی زندگی ام! دوست داشتم آنجا باشم اما مثل این نه همیشه های زندگی ام؛ چقدر خوب بود چشم بستن هایم ، بالاسر  پیدا کردن هایم و کنارت خوابیدن در امتداد سال هایی که تو به فصل پشت پا زده ایُ وصل را برگزیدی!

دوست داشتم آنجا باشم اما نه خواب، اما نه سبک سرُ سر به هوا! با روحی چروک شده که در زندان خود گیر افتاده بودُ اژدهای هوس هر روز نقشه ای جدید برای لهاندنش دست و پا می کرد!

دوست داشتم آنجا باشم بیدارِ بیدار! تا ببینم قدم های سیاهم چگونه سنگفرش های تو را لکه دار می کند! شاید با چنین وضعی به جای توجیح های ابلهانه ترجیح می دادم صادقانه رفتار کنم. هر چند می دانم در آن وسعت نور نقطه های سیاه من به چشم هم نمی آید اما من چه کنم با افسوسی که مادام لایه های وجودی ام شده است.

دوست داشتم آنجا باشم در حالی که ماده ام را منور به تلالوهای جاودانگی در شأن عشق کرده باشم اما نمی دانم این دوست داشتم را به گور خواهم برد یا با تو قابلیتی برای برآورده شدنش خواهم ساخت.

  • علی رسولان

نظرات  (۳۵)

  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • ان شاءالله قابلیتی برای براورده شدنش بسازند

    پاسخ:
    به براورده شدن آ با کلاه میاد ! برآورده شدن
    ان شاء الله
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم

  • در سر عقل باید بی کلاهی عار نیست ....

    بذارید محقق بشه معیتِ یار ...
     
    برآورده از شادی کلاهشو میندازه بالا میشه براورده
    پاسخ:
    خط سوم
    بسیار حسن تعلیل زیبایی بود
    حظ مون مشعوف شد وافر بردیم

    امروز به عشاق حسین، زهرا دهد مزد عزا

    یک عده را درمان دهد، یک عده بخشش در جزا

    یک عده را مشهد برد، یک عده را دیدار حج

    باشد که مزد ما شود، تعجیل در امر فرج

    حلول ماه ربیع الاول مبارک


    پاسخ:
    الحق که اسم با مسمایی انتخاب کردین
    مث نیسم میاینُ میرین
    احسنت
    مبارک بر همه
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • بله دیگه eeman5.blogfa.com تعطیل شد....
    لطف میکنین اگه جابجا کنین ادرسو
    و اسم وب!!
    پاسخ:
    ع اونم خوب بودها !
    آخی " ابراز همدردی "
    تو اسپــــــــــند حتمن
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • وبمو دوسداشتم
    و دارم...
    از بلاگفا خسته شدم دیگه زیادی داره مسخره بازی درمیاره...
    پاسخ:
    اصن اینقد حسودِ و غیر حرفه ای
    آدرس بلاگی ها رو می بندن میگه نظر تبلیغاتی نذارین
    خوب کاری کردین
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • راسی نمیدونم لذتی که از خوندن این متن بردم رو چطوری توصیف کنم :)
    پاسخ:
    به سختی و تلاش زیاد
    سعی کنید بنویسید
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • یک زیارت فیروزه ای نصیب تان ان شاءالله ...

    پ.ن: آن چیزهایی که قدسی و با ارزش هستند در تصور من در عالم معنا رنگشان فیروزه ایه 
    پاسخ:
    در حقیقت هم همین طور باید باشه
    بس که تو حرم زیادن

    ان شاء الله
    آخ که دلمون لک زده زیاد
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • من دست به قلمم مث شما خوب نیس
    و فرق منو شما درهمینه
    توانایی انتقال دل به قلم....
    جاری شدن دل...
    پاسخ:
    چه مصیبتی دارین
    پس باید براش دعا کنیم
    قلمتون رو میگم
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • هوم :)
    عاره..
    التماس دعا..
    خیلی سخته تو دل و غوغا باشه و قلم ارام..
    پاسخ:
    سخت! واژه ی خوبی نیست برای این حال  :(
  • منور الفکر
  • دوست داشتم آنجا باشم...
    شاید.مطمئن نیستم!

    یقینا قابلیتی در راه است...
    پاسخ:
    الان اینجوری شدین
    یا بودین در شاید ؟
  • منور الفکر
  • بودم و بیشتر شد با به رویم کشیده شدنش...
    ---
    قالب وب داره به همان خاص بودن مأنوس برمیگرده الحمدالله
    پاسخ:
    اوهوم خوب
    حس های موازی
    سلام
    "دوس داشتم آنجاباشم،بیدار بیدار"
    پاسخ:
    سلام
    آه هـآ
    ای آقای خوب
    ممنونم که رام دادی بیام
    میـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام برای حـــــــــــــاجـــــــــــــــت
    برای وا شدن گره کور زندگی ام
    هم الـــــــــــــــــــان بلیـــــــــــــــــــــــــــط گرفتم ه ه
    دوسِــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم

    93/10/12
    تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــآ
    93/10/19

    قبلن از این لوس بازی ها در نمی آوردم ها! الانم واسه ذوق مرگی و خوشحالی شدیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد هستش
    پاسخ:
    :)
  • منورالفکر
  • عجب...
    پس شمام...
    هیچکس فکر نمیکنه این لوس بازیه :
    ذوق برای عیدی گرفتن
    اونم روز اول ماه شادی اهل بیت خدا
    دعامون کنید...از اون سفت وسختاش

    سفری سرد و سپید و سرشار از معرفت
    گوارای وجودتان
    بی خطرباد
    پاسخ:
    دیگه کی راهی هستش ؟
    روزی همه ان شاء الله

    در ضمن دوست داشتم آنجا باشم اما نه مثل همیشه های زندگی ام !!! الان مثل همیشه های زندگی ام ... میرم برای کسب تکلیف
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • رفتنی شدن ...
    پاسخ:
    زائر رفته با خودش خلوت کنه Oo
    سلام
    چه خوب:)
    خوش بسعادتتون

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    محتاج تر از همیشه ام
  • یک سبد سیب
  • خوشابه سعادتتون


    التماس دعا

    و سلام ما رو هم برسونید به امام رضا(ع)
    پاسخ:
    می رسونم 
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ببخشید شناسه فعل اشتباه شد آمدم درستش کنم کامنت پرید اومد.

    خوش سعادتی تون مستدام
    به جای ما هم نفس بکشید
    التماس دعا
    پاسخ:
    دعا کنید پام برسه حرم
    به روی چشم !!!
  • باران نم نم...
  • سلام

    سعادتی نصیبتون شده بسیار ارزشمند...

    خوشا به سعادتتون...

    ما رو هم یاد به فرمایید...

    نمازم اگر زیر قبه خوندید برامون هم که دیگه نور علی نور هستش...

    همین...کلا من قانع هستم همیشه!!!

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    زیر قبه که شلوغ اما یه کم اینورتر یا اونورتر یه دونه به نیابت از همه مجازی ها می خونم
    همچین آدم راحتی هستم من :)
    از کل متن ک بگذریم،
    توجیح یا توجیه؟! :)
    پاسخ:
    الان اینجا اینجوری قشنگ تر هستش
    وگرنه همون توجیه درست !!!
    و نمی دونم چی کار کنم تو موقعیت های اینجوری ؟
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • انوخت خوشبحالتون ک بهتون مرخصی میدن یه هفته!! التماس دعا پیشاپیش حالا سوغاتی که نمیخواییم چون بخواییم هم،خواستن بیخود و نابجا و الکیه ای میشه ولی دعا کنید خیلی ؛ والبته نماز برامون بخونید توحیاط سقاخونه روبرو پنجره فولاد لطفا و لطفا فراموش نشه!
    پاسخ:
    اینجوری پیش بره که من فقط باید نماز بخونم :)
    شماها خودتون می رید همین قد نماز می خونید واقعن آیا ؟
    من سوغاتی می خرم خیلی جیلی بیلی هم بهله :) و کلی خوردنی های مجاز دیگه
    سلام

    ؟؟؟؟؟

    منتظرپاسخ شما هستیم...

    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    اوهوم
  • احسان محمدی
  • سلام دوست عزیز
    من لینکتون کردم
    خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید :)
    پایگاه تفریحی، فرهنگی احسان
    پاسخ:
    سلام
    واقعن ممنون
  • مهدی شریفی
  • ممنون از تشریف فرمایی تون
    پاسخ:
    اومدن من نیاز به تشکر نداشت
    در ضمن تکشر باید عملی باشه نه زبانی
  • چهل و چهار
  • :)
    پاسخ:
    خنده واسه چی بود آیا ؟
  • چهل و چهار
  • برای اون 22:12
    پاسخ:
    خنده داره واق عن ؟
    تازه یه وقت دیدید نشد نیومدم :(
  • احسان محمدی
  • همون پیوندهای روزانه رو گفتم دیگه :)
    پاسخ:
    باشه حتمن
    سلام
    ای بابا!شماهنوزنرفتین؟!
    پاسخ:
    سلام
    خب به تاریخ توجه کنید احیانن کی هست ؟
  • سما بانو
  • سلام
    خوش به حالتون. چه قدر خوب.
    لطفا این گوشه های دعاهاتون ما رو هم فراموش نکنید. موقع نمازی هم که فرمودین به نیابت می خونید نام مارو هم اضافه کنید لطفا.
    17ربیع هم اونجایید نه؟

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    خوش به حال حال شما ! این رو جدن میگم! مسیر فراق خیلی قشنگ تر از وصل
    هوای حرم رو داشتن خیلی عالی به شرطی که مثل نه همیشه بریم سراغش !!
    احساس شدن هم خیلی خوبه ! دعا برای خواستن های دوستان هم لازم الاجراست !
    همه ی مجازی ها رو به جد دعا می کنم شاید به خاطر اونکه تنها حقیقی هایی که می تونم براشون دعا کنم خانواده ام باشن بعدش بچه های هیئت :) بعدش مجازی ها به طور مساوی هر کدوم چن ثانیه ؛ 59 ثانیه فک کنم خوب باشه
  • سما بانو
  • 59 ثانیه ؟
    چه دقیق! 

    59ثانیه هم خیلی خوبِ. ممنون
    پاسخ:
    بهله می دونید روهم چن دیقه میشه :)
  • سما بانو
  • سلام
    ان شالله سفرتون بی خطر
    ان شالله سفر پر برکتی داشته باشید خیلی بیش از همیشه
    از دعا فراموشمون نکنید 

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    به دل می خواد بره
    پا نمی ذاره
  • سما بانو
  • پا نمی ذاره، یعنی چی؟
    یعنی نمیرید؟
    چرا؟
    پاسخ:
    هعـــــــــــــــــــــــــــــی
    ذهنم خیلی درگــــــــــــــــــــــیر
    نرفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتن رو که اصن حرفشم نزنــــــــــــــید
  • سما بانو
  • گرفتاری و درگیری که همیشه هست
    ان شالله اونجا که رفتید خود امام رضا بهترین راه ها رو بهتون نشون می دن
    ذهنتون همون جا باز میشه واسه تصمیم گیری های بهتر 
    پاسخ:
    یه بنده خدایی شدیدن التماس دعا داره
    برای انجام شدن کارش دعا کنید
    اون بنده خدا الان من نیستم
    واقعن اگه می تونستم نمی رفتم
    یه جورایی بودن من خوب بود برای حل شدنش
    واسه همین حالم یه جوریه
  • سما بانو
  • هیچ کار خدا بی حکمت نیست 
    اینکه الان که باید باشید جای دیگه دعوتید
    ان شالله مشکل ایشون هم حل میشه 
    حتی بدون بودن شما
    دل یک دل کنید و نگران نباشید
    دعا گو هستیم، دعاگو باشید لطفا
    پاسخ:
    حتمن
    فراموش نمی کنم
  • سما بانو
  • سلام
    امیدوارم مشکل دوستتون حل شده باشه
    و این زودتر برگشتنه بخاطر مشکلِ حل نشده نباشه
    حقیقتا خیلی واسشون دعا کردم

    یاعلی
    پاسخ:
    دعاهای شما حتمن تاثیر گذار هستش
    ممنون

    و سلام به اندازه ی تک تک واژه های دعاهاتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی