نا پای دار

آ سیب شنا 30

سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳ ق.ظ
همیشه صحبت از بچه هایی که با پدر و مادراشان مشکل دارند هست اما از جنس تفاوت نسلی باموضوع تقابل افکار سنتی و مدرن
اما
هیچ وقت صحبت از ما نشد ، تقابل آرمانگرایان امروزی در مقابل آرمانگرایان دیروزی
اینکه چرا آنها حتی آرمان های تجربه شده ی زندگیشان را هم قبول ندارند امروز ؟" گارد آن ها در مقابل محقق شده ها عجیب مایه حیرت است "
آرمان شهری که ما امروز فریادش می زنیم و مایی که فکر می کنیم فردایمان این شکلی آن هاست ...

*واقعن آنطور که آنها می گویند دوره زمانه عوض شده است یا آنها تغییر کرده اند و دوره زمانه را طور دیگری می بینند ؟
  • علی رسولان

نظرات  (۹)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • خب معلومه زمانه هم تغییر کرده علاوه بر دید اونها همین تغییر رو خودماها میتونیم حس کنیم با کسایی که شاید هنوز تفاوتامون به نسل نکشیده باشه !
    ن اینکه بگم پیشرفت علم باعث این تغییر زمونه است هرچند بی تاثیر هم نیست اما این هم هست دیگه ! اتفاقا من خیلی وقتها به این فکرمیکنم که ما با نسل آینده چجور خواهیم بود؟! و البته اختلاف سلیقه هیچوقت اختلاف زمونه ای نیست ربط توی تفکر آدماس نه سلیقه!
    بین نماز مغرب و عشا
    بلاگی ها دعا شدن اونم با اسم بلاگ " نمی دونم امام رضا علیه السلام هم مث من خنده اش گرفت از این وضع یا نه ؟ "
  • یک سبد سیب

  • نه امام رضا(ع) نمیخنده به این وضع شاید لبخند بزنه اما نمیخندن


    التماس دعا در هر زمان در مشهد الرضا(ع)


  • منورالفکر
  • با شیش لول پر هم میشود اظهار نظر کرد؟
    هنوز هم کلافه ام از نطق.......جناب حقوق دان!
    من کلن مخالفم
    الان فقط حس نوشتن ندارم
    سلام
    زیارت قبول
    وخیلی ممنون
  • سما بانو
  • سلام
    ممنون که دعا کردین، فکر کنم امام رضا(ع) حس خوبی داشتند فکر کنم لبخند می زدند

    بنظرم بعضی هاشون نگاهشون عوض شده، بعضی ها هم دنیای آرمانیشون رو متفاوت با این چیزی که هست تصور می کردن، اما دوره زمونه هم عوض شده خیلی.

    یاعلی
    حس ننوشتن من
    برگرفته از. نقصی است
    که تابع زمان و مکان است


    *تاریخ انقضای بودن
  • سَـ ـداد
  • شایدم هر دو...

    هم زمانه عوض شده

    و هم نگاه ها
    پاسخ:
    به نظر من دوره زمونه همیشه یه شکلی هستش
    این نگاه آدم هاست که تغییر می کنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی