نا پای دار

حال من هم

چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸ ب.ظ

دردسرهایم را تقسیم می کنم

با

پایم

دستم

چشمم

گـــوشم

تا برای روز مبادا منی باقی بماند

  • علی رسولان

نظرات  (۵۶)

  • باران نم نم...
  • دردسرهایم را تقسیم می کنم
    با
    پایم
    دستم
    چشمم
    گـــوشم
    تا برای روز مبادا منی باقی بماند
    :)))))))
    پاسخ:
    لبخندها دیگه نبود بود!
  • باران نم نم...
  • دندونم جا موند البته!!!
    پاسخ:
    بهله
    برای شما !!!
  • منور الفکر
  • حالی که گفتن ندارد انگار...



    ---
    وتر تون یاد نماز وتر هم می انداخت آدم رو...
    پاسخ:
    گفتن ندارد
  • چشم چشم دو ابرو
  • و تعاونوا علی البرّ و التقوی ...
    پاسخ:
    چقد زیبا و دقیق
    ذهنتون مستدام
    چه طوری میشه این طوری بشه ؟!

    پاسخ:
    دستوری
    نه اینکه خودشون نخوان ها نه! ولی دیگه دیگه
  • ** معتکف**
  • چه حال با حالی
    پاسخ:
    الان این باحالِ ؟
    دردسرهاش یا تقسیم بندیش ؟
  • ارکیده صورتی
  • شادیهاتونم باهاشون تقسیم میکنید؟
    اگه آره , دوستان خوبی هستن اعضای بدنتون
    اگه باعث شادیتون باشن دوستانی خوب تر
    اگه دستگیر دردسرهای دیگران هم باشن دوستانی خوب تر تر!!!!
    :))))))
    خدا شما و اعضای بدنتونو سلامت نگه داره برای هم
    پاسخ:
    حتمن همین طوره !
    اگه این باشه اونم هست !
    دیگران داریم اصن میشه ؟
    الهی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • وقتی اصل مطلب پنهان باشه اینجوری هرکسی یه برداشتی میکنه
    بیشتر از متن این سبک پست گذاشتن نظرمو جلب کرد و کلی ایده!!!
    پاسخ:
    یعنی منتظر یه انفجار ایدَوی باشیم ؟
  • سما بانو
  • سلام
    کاریا ز دستمون بر نمیاد؛ جز آرزوی سلامتی برای اعضا و جوارح
    تنتون سالم و دلتون خَش

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    این بهترین کار ممکنِ !
    خَشی هاتون پر از شادَویّات
  • محدثه انصاری
  • من یعنی همه ی دردسر ها!
    اگر تقسیم کنم منی برای روز مبادا نمی ماند!!
    پاسخ:
    چ من سنگینی !
  • پاک باخته
  • من که چیزی نمی بینم
    پاسخ:
    من نمی بیند
    به ما توجه کنید ! شاید دید
  • آهسته رهش
  • آی دستت درد نکنه باران بانو
    حال کردم
    جناب نویسنده: این به اون ترجمه ی شما تو وب من در!!!
    پاسخ:
    خواستم کمکی کرده باشم
    بابت کمک باران ... هم ممنون
    و

    آن
    حالمان را اینطور نمود
    که شد
    حال من هم !
    و امروز عذر تقصیر oO
    من نباید بدانم چ شد که اینچنین شد ؟
  • باران نم نم...
  • سلام آهسته رهش جان،
    از چه بابت حال کردی؟!!!
    چی به چی در شده الآن؟!!!
    پاسخ:
    ج : کامنت بعدی 
  • آهسته رهش
  • سلام باران بانو
    خود نویسنده گرام در جریان هستن!!
    پاسخ:
    وضوح رمزیجات !
  • یک سبد سیب

  • نظری ندارم


    پاسخ:
    نظر نداشتن هم خودش نظر :)
  • آهسته رهش
  • میشه ترجمه کنید:

    و

    آن
    حالمان را اینطور نمود
    که شد
    حال من هم !
    و امروز عذر تقصیر oO
    من نباید بدانم چ شد که اینچنین شد ؟
    پاسخ:
    نه
    خودتون فکر کنید !
  • باران نم نم...
  • خب پس ما می پرسیم شما جواب بدید؛

    خونه اتون کجاست؟(آدرس دقیق به همراه کد پستی،نگید تو باغچه و از این قبیل پاسخ ها)
    و
    شغلتون چیه ؟
    وتر
    چن سالتون هست آیا؟
    وترتر
    غذای مورد علاقتون چی هست؟
    وترترتر
    رنگ مورد علاتون رو بفرمایید؟
    وترترترتر
    فرزند چندم از خانواده ای چند نفری هستید؟
    وترترترترتر
    آدرس محل تحصیلتون و رشته ی تحصیلیتون؟
    ............................
    شما رو دعوت می کنم به یک چالش!!!
    پاسخگویی کامل و دقیق و صادقانه و رئال به کلیه ی سوالات!!!
    واقعا مرد می خواد جواب دادن به تک تک این سوالات آن هم در دل فضای مجازی!!!
    پاسخ:
    با این وصفی که شما گفتین و این خودافشایی شدید ، نمی خوام مرد باشم اگه مردی این هستش !!! Oo
  • پاک باخته
  • فکر هم نمی کنم تایید کنه
    متاسفانه
    پاسخ:
    این جماعت همین جوری هستن دیگه 
  • باران نم نم...
  • خوبه...
    چالش یعنی همین اصلا!!!
    پاسخ:
    این کلمه ی چالش رو از اون برنامه ی مسخره ای که شبا کانال آموزش میذاره که یاد نگرفتین ؟ هان ؟ با اون مجریِ لوس و بی مزه اش !!!
    جواب دادن به سوالای نم نم بارون که کاری نداره
    فقط سوال اول جوابش سخته! آدرس دقیق؟!
    oO
    پاسخ:
    برای من همشون سختِ
    البته دلیل دارم ها
    در شرایط برابر بدونم طرفم جواب میده شاید بگم اما یه طرفه اش رو یه جور ظلم می دونم !!!
    دلیل نمیشه من تصویر ذهنی ام رو برام مخاطب نزدیک به واقع کنم درحالی که او همچنان کاملن ذهنی است و در حد تصور!
    هرچند گذشته ثابت کرده من در خودافشایی سخت سخت گیرم ! البته در حالت معمولی نه توافقی
  • باران نم نم...
  • بله برای شما که کلا سه نقطه بیشتر نیستید و آی پیتون هم تحت وی پی ان سادس...
    هر سوالی رو که مطمئنید صددرصد صادقانه جواب می‌دید رو پاسخ بدید فقط...
    پاسخ:
    woOOow
    این یعنی شما هنوز نرگفتین قضیه رو هان ؟
    ترسی نداره که!
    :)
    صادقانه
    سعیده هستم
    ساکن شرق تهران
    دستیار دندونپزشک
    خداروشکر غذایی نیست که ازش متنفر باشم! ولی قیمه رو بیشتر دوست دارم.
    بیشتر از رنگای مشکی و سورمه ای و قهوه ای سوخته استفاده میکنم چون بنظرم بیشتر بهم رنگ تیره میاد ولی اگه به علاقه باشه بنفش یاسی رو دوست دارم.
    متولد 18 آبان 67 هستم.
    بچه هفتم و ته تغاری خونواده.
    12 واحدم مونده پاس کنم تا کارشناسی الهیات، گرایش فقه و مبانی حقوق رو بگیرم. دانشگاهم با دانشگاه رباط کریم تلفیق شده.حالا فک کنید همون رباطم که نیستم.
    فامیلم ترسی ندارم بگم!
    پاسخ:
    به قول این فوتبالی ها! که این روزها روزشون هست ...
    هتریک کردید شدید!
    و
    هم چنین یاد هل من مبارز تو مختار افتادم !!!
    با این حال من چشم بسته می گم مبارزی در کار نخواهد بود قطعن!
    سلام
    ای جان آبانی هستین؟!چه خوب:)
    من عاشق خانومای آبانیم:)
    موفق باشین بانوجان
    پاسخ:
    من که لازم نیست جواب سلام بدم الان ؟
    ولی میدم :) سلام
    اونوقت چرا ؟
    قربون محبت فاطیما بانوی نازنینم
    :-*
    و همچنین شما خانوم
    پاسخ:
    این جا دیگه مجلس زنونه شد
    با اجازتون من برم
  • آهسته رهش
  • دوست ندارم ترجمه ای که من کردم درست باشه!
    پاسخ:
    کدوم ترجمه !
    دو تا نظر گذاشتین ! یادتون رفته ؟
    شماتوکامنتای خودتون به سختی جواب سلام میدین
    اینجاکه باشمانبودم جواب میدین!
    چرایی ندارم
    دخترای آبانی ماهن پسرای بهمنی ومردادی!
    اصن خودبه خود جذبشون میشم
    پاسخ:
    :)
    استغفرالله!!!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • بانوان محترم :

    چه کاریه خب ؟!
    اینا که شجاعت حساب نمیشه!!

    جناب نویسنده :

    اون پستی بود در مورد اون فیلسوفه. ی اسم خوبی داشت الان یادم نمیاد! به کجا رسید جوابش آیا ؟؟! هنوز تو فکرشیم.
    پاسخ:
    چی بگم من oO
    خب امتحانا که تموم شده کمی مطالعه رو بیشتر کنید
  • باران نم نم...
  • سعیده جان خوشحالم از جناب سه نقطه ارتقا پیدا کردی به سعیده خانوم!!!
    هرچند ما از شب 206 میدانستیم...یعنی گفته بودند بهمون(بچه های بالا)!!!
    پاسخ:
    oO
    سلام بانوباران:)
    ولی شمایجوری صحبت میکنین آدم فک میکنه الانم متوجه نشدین کی هستن این عزیز
    پاسخ:
     ه ه 
  • باران نم نم...
  • سلام بر بانوی کوچک
    شما مچ نگیری،ضریب هوشیت بالا پایین میشه عزیزم؟!!!
    این بزرگوارمون سعیده خانوم یا همون سه نقطه روند گفتاریشون کاملا دخترونه بود...
    از ابتدا حدس می زدم خانوم باشن!!!
    همین!!!
    ...............................
    به هر حال خوشحالیم که دیگه سه نقطه نیستند...
    پاسخ:
    من نقش خودم رو گم کردم
    الان اینجا چی کاره ام :)
  • آهسته رهش
  • انقد ترجمه ی بدی بود ک نمیخاستم حتی تو ذهنم باشه چ برسه ب رو صفحه آوردنش!
    بگذریم.مهم نیس
    پاسخ:
    من که نفهیدم به هر حال !
    ی اعتراف:
    من ی تیکه احساس کرده بودم سه نقطه خودتونید!!!
    پاسخ:
    منم الان جواب اون سوء تفاهم و فحشی که نثارم شد رو گرفتم :)
    این رو نوشتم که بگم واقعن تو موارد اینجوری واقعن ناراحت میشم از خودم و از دیگران ، از دنیا و مافیها! از زندگی و بندگی ، کلن مشکوک میشم به خودم ، به بودن یا نبودن
    امیدوارم از این صراحت ناراحت نشید و هم چنان مستدام بمونید منتهی وقتی همدیگه رو بهتر بشناسیم کمتر همدیگه رو ناراحت می کنیم و حتی عذرخواهی هم می کنم اگه یه وقتی ناخواسته باعث دلخوری شما شدم
    ببخشیدبانو من نه قصددخالت داشتم نه بی احترامی
    فقط واسم سوال شده بود!بازم معذرت میخوام
    فقط خواستم بدونم کلااینجوری صحبت میکنین یانه باایشون!
    جوابمم گرفتم
    مرسی ومعذرت

    یاعلی
    پاسخ:
    خط اول با حال بود قصد دخالت :)
    جواب گرفتین دیگه !
    ههه استغفرالله واسه چی بودبزرگوار؟!!!!!
    پاسخ:
    نه!
    ای خدا
    خب هر کسی یه سلیقه ای داره دیگه !
    استغفراللهِ من از بهمن و آبان و مرداد و دیگر ماها بود به جز اردیبهشت :) " البته این فقط شوخی هستش دیگه "
    من که بعدش عذرخواهی کردم. شرمنده.
    نمیتونم تو دنیای مجازی به هیچکس اعتماد کنم. کسایی رو که فک میکردم خیلی خیلی خوب شناختمشون یه جور دیگه از آب دراومدن! پس مخالفم با: "وقتی همدیگه رو بهتر بشناسیم کمتر همدیگه رو ناراحت می کنیم"
    پاسخ:
    بله !
    منم چیزی نگفتم
    اون لحظه که آدم می خونه باید ببینید حالش رو ! مخصوصن جایی که سر آدم بی گناه میره بالای دار !
    این شناسایی ، شناسایی هویتی نیست شناسایی روحیاتی هستش ! نمونه اش ضمیر مفرد و جمع !
    إوامنم چندتاکامنت اول همین فکرومیکردم!
    چه جالب:))
    پاسخ:
    :)
    حلال کنید.
    پاسخ:
    حلال!
    اصلن حرفشم نزنید!
    حالت ناراحتی من به حلال کردن نمیرسه ! آنی هستش و زودگذر ! دلخوری ندارم که :)
    اردیبهشت؟!نه معمولیه به نظرمن فقط!
    پاسخ:
    پس یادم باشه این سری بعد از نماز حتمن برای شما در دریافت حقایق عالم مخصوص دعا کنم :)
    هه هه!
    من تنهاکسی هستم که حقیقتارومیبینم!همه ی مردم ایران ماه تولدخودشونودوس دارن وفک میکنن اون ماهی ها ماهن!!
    پاسخ:
    نه اینطوری نیست !!!
    چون خود شما دو ماه دیگه رو هم دوست داشتین نداشتین ؟
    این تعصب از اون قدیم الایام مخصوص اردیبهشتی ها بود که بعدن ترها بقیه هم خودشون رو تحویل کردن ! البته بگم ها این تعصب از شخصیت گاویشون میاد ! حالا اگه بقیه هم همچین ادعایی دارن مشکلی نیست :) اردیبهشتی ها می پذیرنشون :)
    درسته به قول بانوباران من کوچیکم!
    بانوهای کوچک هم دنبال بحثن ولی واقعاالان دنبال بحث نیستم اصلا!
    پس هرچی شمابگین
    یاعلی
    پاسخ:
    :)
    قانع شدم :(
  • منور الفکر
  • پاسخ کامنت فاطیما بانو در
    20:48دقیقه!
    پاسخ:
    خب چی ؟
  • منور الفکر
  • تایید دیگه!!!
    پاسخ:
    آهان :)
    یادم رفته بود
  • منور الفکر
  • بنده هم داشتم از وسط بحث پریدن پشیمان میشدم کلا!
    پاسخ:
    وای خدا
    جدیدن چقد سوء تفاهم ها زیاد شده !!!
    فک کنم مال آلودگی هواست ، زودرنج شدیم همه
  • منور الفکر
  • ببخشید
    پاسخ:
    شما هم من
    سلام بر پلک شیشه ای عزیزم
    منم نگفتم من شجاعم بانو جان
    نگفتم گفتن اینجور حقایق نشان از شجاعت داره
    ولی دیگه زیادی هم محافظه کار بودن خوب نیست از نظر من
    یا اینکه دونستن رنگ و غذای مورد علاقه من فکر نمیکنم کسی رو به گناه بندازه
    فهمیدن آدرس محل تحصیل که حالا منم دقیق نگفتم فکر نمیکنم واسه کسی مشکلی بار بیاره
    مردم که بیکار نیستن بیان خفتم کنن!
    :)
    و
    نم نم بارون جان!
    شما نگی متوجه شده بودی چی بگی آخه؟!!
    :)
    باشِ قبول کردیم!
    پاسخ:
    به نظر من شجاعتم می خواد! شما آدم شجاعی هستید!
    از اظهار لطف فاطیما جان هم بسی ممنونیم
    :)

    تا حالا انقد تحویل نگرفته بودنم!!
    پاسخ:
    ممنون از او !
    یار داشتن خیلی دلچسب
    آدم احساس دلتنگی نمی کنه
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • اگر طوری گفتم که بهتون برخورد من ازتون عذرخواهی می کنم بانو!
    به نظرم تا جایی که ضرورتی نداره محفوظ بمونه بهتره! مخصوصن واسه خانم ها
    حالا خفت و اینا منظورم نیست! فکر می کنم این طوری خیالت راحت تر میمونه! این و من میگم که تقریباً خیلی ها می شناختنم به خاطر اطلاعاتی که از خودم داده بودم ... و چه ماجراها که درست نشد :)
    پاسخ:
    خیالت راحت تر هستش !
    واقعن یکی از دلایل عدم خودافشایی همینه
    سری که درد نمی کنه آدم دستمال نمی بنده ! هیچی بهتر از خیال راحت نیست
    نه عزیز دل برنخورد
    من عذر میخوام
    گویا بد نوشتم
    فرمایشت کاملا صحیح و بجاست
    اشتباه شد
    :)
    پاسخ:
    اصن همه خوبن :)
    اینم بگم تا خوابم ببره!!
    تو یکی از کامنتام یه شکلک ناجور استفاده کردم!
    با گوشی کامنت گذاشتم به خیالم داشتم پیامک میدادم که اشتباهی ثبت شده.وگرنه ازین شکلکا بصورت عمومی واسه بانوان محترمه استفاده نمیکنم!
    فک نکنید جلفیم!! oO
    پاسخ:
    کجا ؟
    اندر مضرات موبایل بود دیگه !
    ممنون بابت اصلاحیه
    دوستان بسه دیگه
    خیلی دارید پراکنده میشید
    یه متنی بود و یه کامنتی تموم شد رفت چرا انقدر دامن میزنید؟
    همش درحال کشف کردن همدیگه اید!
    نمیدونم نویسنده چجوریه ولی فکر نکنم کسی از این وضع توی وبش راضی باشه

    دخترها کوچیک یا بزرگ بودنتون مهم نیست مهم دختر بودنتونه!
    مونث بودنتون.
    پس حواستونو جم کنید مجازیی و واقعی نداره
    نذارید حتی به نام کاربریتون با ی دید دیگه نگاه بشه!(اینگونه برداشت کنید دید دیگه یعنی به چشم یه کاربر مزاحم یا یه کاربر بیکار)
    چرا یوقتایی پیرامون پست و بحثاشه خب همه پایه اند و هرجور بحثی میشه ولی وقتی تموم شد دیگه تموم شد!جنبه داشته باشید!
    پای هر پستی بحث قبلی رو باز نکنید!
    ((پیشتر از همه گان طلب پوزش دارم
    روی سخن با فرد خاصی نیست فقط
    واقعا از اینکه میامدیم و درآرامش و بی حاشیه پست میخواندیم
    و الان اینگونه نیست به شدت عصبانیم))


    پاسخ:
    شما ؟
    اینکه دوست دارید همیشه یه ناشناس باشه خیلی خوبه !
    " فقط یه ایراد داره بعضی از دوستان فک می کنن من هستم ، هی کامنت میذارن و ... "
    اینکه مجازی و واقعی نداره رو زیاد موافق نیستم ! تفاوت هایی هست !
    نام کاربری :) یا اون جک ضمیر "هی" افتادم !

    من رضایت خودم رو اعلام می کنم تنها درخواستم این هستش که با متانت بیشتری بحث کنید همین ، که خدای نکرده دلخوری پیش نیاد و پشت بندش صدبار عذرخواهی کنی و هیچی ، بازم دلخوری مستدام بمونه ...
    شما هم اگر خودتون رو معرفی میکردید خیلی بهتر بود!
    گاهی اوقات آدم با خوندن یه پست حرفی واسه گفتن نداره ولی کامنتای مخاطبای دیگه باعث میشه در مورد یه موضوع بحث بشه که البته گاهی هم به حاشیه بیشتر توجه میشه.
    اینم دلیل بر این نمیشه کاربرا بیکارن!
    گاهی اوقات همین بحثایی که ربطی به پست نداره باعث میشه یه موضوع دیگه پیدا بشه واسه بحث و تبادل نظر. پس حاشیه داریم تا حاشیه! گاهی اوقات بعضی حاشیه پردازی ها از خود بحث اصلی برای مخاطب مفیدتر هست.
    حالا اگه به شانس من، الان کلی معترض پیدا میشه واسه حرفی که زدم!
    پاسخ:
    خط آخر معترض سوز شد ها!
    من خودم اینطوری شدم ، گاهی اوقات کامنت دیگری جذبم کرده شدید!
  • ** معتکف**
  • :)

    خدا عاقبت امر همه رو بخیر بگرداند
    پاسخ:
    خدا که حرفی نداره ! داره ؟ Oo
    از ماست که بر ماست
    دوست بزرگوار دوست ندارم بخاطر یک کامنت من بازهم مشکلی پیش بیاد
    به همین دلیل این توضیح آخرین توضیح من خواهد بود

    درسته قبول دارم من هم گفتم زمانی که توی یه پست بحث میشه و به همون پست ختم بشه نه اینکه دنباله داشته باشه شما چندتا پست اخیر رو بررسی کنید دنباله دار شده والبته خودتون میگید بحث مفید کدوم اینها مفید بوده؟
    اینکه یه شخصی به هردلیلی بدون اسم خودش یه کامنت میذاره چه لزومی داره همه دنبال کشف اون فرد باشن؟!!

    به هرحال نظر بنده این بود!
    و اینکه پیشتر عذرخواهی کرده بودم روی سخن با شخص خاصی نبود!


    پاسخ:
    خب دقیقن مث این می مونه یکی با لباس بیاد تو استخر Oo ! خواه ناخواه همه توجه اشون به اون جلب میشه !
    عمومن ناشناس ها جذاب هستند برای مورد کشف واقع شدن !!!
    فایده مراتب داره! شاید ایده آل نباشه ولی به هر حال فایده داره کسی نمی تونه بگه فایده نداره !
    خب وقتی شما دوست عزیز یه کامنتی میذارید و باید جوابی داده بشه همین میشه که بحث طولانی میشه.
    خب جواب ندیم که میپوکیم!!
    بعد با این فرمایشتون کاملا موافقم که وقتی کسی بعنوان ناشناس یا با هر اسمی کامنت میذاره دنبال کشف هویتش نباشیم.
    دقیقا مثل من که خیلی ازین ناشناس ها رو میشناسم ولی بروی خودم نمیارم!!
    همچین آدم متواضعی هستم!!
    :)
    بعدم گاهی اوقات دلمان به همین دورهمی ها خوش است.
    شاید مفید نباشه اما شاید دل یکی شاد بشه
    پاسخ:
    یکی از فواید همین دو خط آخر !
    الان شما دو نفر با هم موافقید چون به هر دو ناشناس هستید یکی به اعتبار ماکان یکی به اعتبار ماحال :) " خداییش مایکون رو می دونم واسه آینده می آید اما واسه حال فعلی چی به کار می برن واقعن ؟"
    و البته من مخالفم !
    حدس می زنید دیگه !قطعن که نمیشه گفت !!
    و البته شما با چی مخالفید؟
    جواب کامنت قبلم؟
    پاسخ:
    با ناشناس کامنت گذاشتن !
    نه اینجا
    همه جا !
    حدس قریب به یقین!
    پاسخ:
    اوهوم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی